23 July 2010

wakacji ciąg dalszy - Wrocław


Po naszym kilkudniowym wyjeździe do Wiednia i Bratysławy wybraliśmy się jeszcze na weekend do Wrocławia. To jedno z moich ulubionych miast, ma dużo charakteru, piękną Starówkę i mieszkają tam bardzo sympatyczni ludzie. We Wrocławiu nie byłam już jakiś czas i tym razem odkryłam urocze krasnale, które pojawiły się w najróżniejszym zakątkach miasta i jest ich ponoć ponad 160! Te małe ludziki moim zdaniem dodają ogromnie dużo uroku spacerom. My trafiliśmy akurat na weekend deszczowy ale i tak nasz wyjazd bardzo się udał!
Więcej krasnali znajdziecie na moim drugim blogu, zapraszam!








3 comments:

  1. Jak ładnie!
    A ja jeszcze nie byłam nigdy we Wrocławiu no...

    Pozdrowienia:)

    ReplyDelete
  2. We Wrocławiu mnie [jeszcze] niestety nie było. Ale to jest do sprawa do rychłego nadrobienia, jak widzę po Twoich zdjęciach :>

    ReplyDelete