23 December 2010

Święta i życzenia!


Święta zbliżyły się wielkimi krokami :-) Obicywałam sobie zamieścić kilka przepisów w tym tygodniu ale jak to bywa po prostu nie zdążyłam. Ale po Świętach nadrobię wszystko! A będzie o czym! Upiekłam po raz pierwszy cudowne angielski ciasto świąteczne (Christmas Cake) z którego jestem dumna jak paw! Przygotowałam również pierwszy raz prawdzimy Christmas Pudding (ceramiczne naczynie zakupiłam jeszcze w marcu!), oczywiście upiekłam już kilka tuzinów pyszniutkich mince pies i upiekę ich jeszcze sporo! Od paru dni spędzam sporo czasu w kuchni na przygotowaniach, dziś kulminacją było robienie pierogów z kapustą i grzybami oraz uszek. To lubię najbardziej bo gdy gotowe są uszka i pierogi - wiem na pewno, że Święta już tuż tuż! Jutro ugotuję barszcz, upiekę chałkę, a tuż przed kolacją zrobimy rybę (jak zwykle nie będzie karpia - w tym roku cieszyć się będziemy pstrągiem!).
Zanim jednak oddam się świętowaniu chciałabym wszystkim, którzy tu zaglądają, życzyć spokojnych rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia oraz radości i wielu kulinarnych doznań w Nowym Roku!


11 comments:

  1. Radosnych Swiat Aniu! I wyjatkowo smakowitych :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  2. Pięknych, radosnych i zdrowych Świąt Bożego Narodzenia AniU!:))

    ReplyDelete
  3. Widzę, że tutaj święta po angielsku więc będę na pewno bardzo chętnie zaglądać :)
    No i wesołych świąt! Jakże by inaczej :)

    ReplyDelete
  4. Zdrowych, spokojnych i bardzo radosnych Świąt!

    ReplyDelete
  5. Aniu, zdrowych i radosnych Świąt Ci życzę. No i oczywiście czekam na przepisy:)
    Pozdrawiam świątecznie:)

    ReplyDelete
  6. Wesołych Świąt! Radości, spokoju i ciepła! :)

    ReplyDelete
  7. zycze pieknych, radosnych i szczesliwych Swiat,
    wspanialych pysznosci i mnostwa prezentow:)

    ReplyDelete
  8. pięknych Świąt..
    o zapachu pomarańczy.

    ReplyDelete