16 April 2011

rozwiązanie zagadki


Zagadka nie była łatwa - na wczorajszym zdjęciu był owoc drzewa muszkatołowego. Jak widac w przekroju na zdjęciu powyżej owoc kryje cenną pestkę otoczoną kwiatem muszkatołowym. Na Penangu owoce  te są bardzo popularne i sprzedawane są na targu, a ludzie kupują całe torby by z miąższu wyciskać sok. Produkuje się też cukierki o smaku muszkatołowym :-). Do tego suszone pestki (gałki) są sprzedawane dosłownie wszędzie, w swoich lśniących skorupkach. Dzięki temu zachowują one dłużej swój aromat
Z przyjemnością ogłaszam, że zwyciężczynią została Eve! Ewo - mam dla Ciebie paczuszkę gałek muszkatołowych, kupionych na Penangu w "Spice Garden". Mam nadzieję, że dodadzą one Twoim potrawom wyjątkowego aromatu! Proszę napisz mi maila z Twoim adresem. Paczuszkę wyślę na początku tygodnia. Mój e-mail: acollyer@go2.pl
Serdecznie dziękuję wszystkim za udział w zagadce :-)
Pozdrawiam i zapraszam do zaglądania "do mnie" bo już na dniach pojawią się nowe przepisy!

6 comments:

  1. Ja nie brałam udziału w konkursie, bo naprawdę nie miałam pojęcia co to jest ;).
    Gratuluję (i trochę zazdroszczę:) zwyciężczyni !
    I oczywiście czekam na nowe przepisy ;).

    ReplyDelete
  2. w życiu bym na to nie wpadła :) gratuluję Eve!

    ReplyDelete
  3. hehe;D
    Gratulacje! Ja też bym na to w życiu nie wpadła!:)

    ReplyDelete
  4. Och, nie przyuważyłam, że Eve napisała to przede mną :D. Gratuluję ^^.

    ReplyDelete
  5. Fascynujące. Gratulacje dla Eve, bo ja bym absolutnie na poprawną odpowiedź nie wpadła.

    ReplyDelete
  6. Radości w te Święta Aniu!:)

    ReplyDelete